Вчимося дома

    Завдання для самопідготовки 06.04. - 24.04


5 клас      Зарубіжна література

1. Завантажте браузер Google
2. Відкрийте додатки Google Клас
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код
6hmgvg6
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5.Надайте посилання для коментарів виконаної роботи
6. Введіть адресу посилання у відповідне віконечко 
Таблиці обліку виконаних завдань      


5 класс Русский язык

Задания находятся в Google Classroom, куда вы присоединились, выполняя
 задания по зарубежной литературе. Механизм выполнения такой же. Читайте
 внимательно инструкции


6-Б клас Зарубіжна література

1. Завантажте браузер Google
2. Відкрийте додатки Google Клас
3. У вікні, яке відкрилося, натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу", ввівши код
i6izpfk
4. Результат: ви є учасником віртуального класу
5. Надайте посилання для перегляду роботи і коментарів
6. Введіть адресу посилання у відповідне віконечко    
Таблиці результатів     

6-Б класс    Русский язык

Задания находятся в Google Classroom, куда вы присоединились, выполняя
 задания по зарубежной литературе. Механизм выполнения такой же. Читайте
 внимательно инструкции




9 клас Зарубіжна література

1. У браузері Google відкрийте додаток Клас
2. У відритому вікні натисніть + і виберіть "Приєднатися до класу" ввівши код
x3hiikn

3. Надайте посилання для перегляду і коментарів 
4. Введіть посилання у відповідне віконечко 
   Таблиці результатів 

9 класс Русский язык

Задания находятся в Google Classroom, куда вы присоединились, выполняя
 задания по зарубежной литературе. Механизм выполнения такой же. Читайте
 внимательно инструкции



10 клас     Зарубіжна література

1. У браузері Google відкрийте додаток Клас
2. Приєднайтесь до класу, натиснувши + та ввівши код 

drrppvu

3. Завдання виконуйте у електронному виді
4. Введіть посилання на виконані роботи у таблицю
Результати 10



11 клас     Зарубіжна література

1.У браузері  Google відкрийте додаток Клас
2. Приєднайтесь до класу,  натиснувши + та ввівши код

ubx7t2m

3. Введіть посилання на виконану роботу у таблицю



Завдання для самопідготовки 31.01.20 - 14.02.20

5  клас        Зарубіжна література

1. Опрацюйте матеріали підручника с. 156-160 (до словничка "Портрет"), перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=_l8f6-w808Y. 

2. За опрацьованими матеріалами складіть асоціативий кущ "Марк Твен"(5-7 позицій)та визначіть автобіографічні мотиви(моменти, герої, предмети, взяті із життя автора) твору.

3. Прочитайте 2 розділ повісті "Пригоди Тома Сойєра" та виконайте (усно) завдання "Робота з текстом 2 розділу", "Для обговорення".

4. Продовжіть читання твору та на основі прочитаного заповніть сторінку героя

5. Відвідаємо героя вдома. Уточнимо адресу: Том Сойєр, місто?...., штат?......, країна?......
5А. Хто зустрічатиме нас на порозі? Складіть 5 речень на основі тексту про цю героїню.




5Б. А Яким ви уявляєте Сіда?  

 Складіть або намалюйте його портрет.


5В. На стіні в кімнаті тітки Поллі - портрет. Хто на ньому зображений, якщо збереглися такі відомості:
 Семюель Ленгхорн Клеменс– це відомий … письменник. Він жив у … століттях.У молоді роки він був лоцманом на річці … Тому й обрав псевдонім “марк твен”– “…”- глибина, достатня для проходу судна. Доповніть характеристику необхідними словами.

5Г. Заповніть табличку необхідною інформацією.

6. Запишіть відповідь на питання (5-8 речень): Чи хотіли б ви мати такого донокласника, як Том Сойєр? Чому?





5 клас       Російська мова

1. Изучите материал на страницах 103-105, выполните упражнения 347, 350, 354

 6-Б клас       Зарубіжна література

1. 

2. Прочитати повість В. Короленка "Сліпий музикант"

3. 



6-Б клас       Російська мова

1. Изучить материал уроков 22, 23 стр.74-81, выполнить упражнения 186 (с. 76) часть А или Б, 192, 199 

2. Изучить материал урока 24, выполнить упражнение 206 часть А или Б (на выбор), упражнение 211


9 клас   Зарубіжна література 

1. Опрацюйте матеріали підручника с. 114 від розділу "Образ Гобсека" с. 117.

2. Виконайте задання  "Компетентності" розділ "Соціальні та громадянські навички"3. Поясніть ментальну карту, посилаючись на текст

3. Прочитати твір М. Гоголя "Ревізор"

9 клас     Російська мова

1. Изучите материал "Сложносочиненное предложение", "Сложноподчиненное предложение" в разделе "Російська мова" этого блога.2. Выполните упражнение 412 с. 159


10 клас    Зарубіжна література

1. Опрацюйте матеріали підручника с. 196-199, підготуйтке коментарі на запитання с. 199.2. Прочитайте роман О. Вайльда "Портрет Доріана Грея"3. Підготуйте відповіді на питання підручника 7,8,9,10 с. 204,       15, 18, 21 с. 205

2. Познайомтесь із темами творів  у розділі "Література 10 клас", оберіть, підготуйтесь до роботи

11 клас     Зарубіжна література

1. Опрацюйте матеріали підручника с.117-118, дайте відповіді на питання с.118.2. Прочитайте твір Б.Брехта "Матінка Кураж та її діти"3. Підготуйте відповіді на питання підручника 4-8 с. 123, 16-17 с. 124, 3-6 с 128, 13 с. 129

2. Прочитайте оповідання Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...".3. 




 












8 клас          Зарубіжна література 

1. Перегляньте відео Біографія Ф. Петрарки та  Ф. Петрарка і Лаура.

2. Дайте відповіді на питання:

  • перший біограф Петрарки...

    • він вважав, що Лаура - це...

      • Але існують інші версії щодо цього питання...

        • Слід Петрарки в Україні... 

  •  "Канцоньєре" у перекладі з італійської  ..., але існує і друга назва...

    3. Перегляньте відео, опрацюйте с. 165-168, вивчіть напам'ять один із сонетів В.Шекспіра ( с.169-173) 

     

    Російська мова

    Ознакомьтесь с теоретическим материалом с. 129-135, выполните упражнение 367 ч. А или Б на выбор

     

     

    9-А, Б   Зарубіжна література 

    1. Опрацюйте матеріали підручника с.99-105, дайте відповіді на питання 1-4 "Компетентності", розділ "Обізнаність", "Комунікація" 1 твір на вибір, "Ініціативність і практичність".

    2. Опрацюйте матеріали підручника с.108-114 ( до розділу "Образ Гобсека"), прочитайте повість "Гобсек", дайте відповіді на питання 1-5 "Компетентності", розділ "Обізнвність", с. 117

     

    Російська мова

    Ознакомьтесь с теоретическим материалом урока 40. с. 141-145. , выполните упражнение 382, ч. Б.

     

     

    10 клас

    Теорія Раскольникова

    Как опытный проводник,
    знающий единственную и верную дорогу,
     ведет Достоевский читателей
    через лабиринт совести Раскольникова.
    С. Белов
                                                                                                   − Ведь вот-с, когда вы вашу статейку-то сочиняли,−
                                                                                             ведь быть не может,.. чтобы вы сами себя не считали, −
                                                                                   ну хоть на капельку, − тоже человеком «необыкновенным»…
                                                                                                    Очень может быть…
                                                                                    −… кто ж у нас на Руси себя Наполеоном теперь не считает?
                                                                                                                          Порфирий Петрович  и Раскольников,
                                                                                                                                «Преступление и наказание»
    СЛОВНИКОВА РОБОТА
    Етичний – моральний; той, що відповідає моральним правилам поведінки певної соціальної групи.
    Іпохондрія – хвороблива підозріливість, пригніченість.
    Психологія – сукупність психічних процесів, що зумовлюють певний вид діяльності (психологія характеру і т. п. )
    Моральний – 1) Той, що відповідає вимогам моралі. 2) духовний, внутрішній.
    Психологічний – пов'язаний із психологічною діяльністю людини.
    Соціальний – суспільний, громадський; той, що пов'язаний із життям і стосунками людей у  суспільстві.
    Філософія – 1) система ідей, поглядів на світ і місце людини в ньому; 2) наука про найзагальніші закони розвитку природи, суспільства, мислення.
    Філософський – той, що стосується філософії.

    Завдання 1. Відновити за поданими нижче фрагментами тексту причини злочину Родіона Раскольникова. Встановіть їх ієрархію, тобто порядок за ступенем важливості мотивів.
    Причина перша ___________________________________________________________________
    «Півтора роки я Родіона знаю: похмурий, смутний, відлюдний і гордовитий; останнім часом (а, може, й багато раніше) став недовірливим, ще й іпохондриком). Великодушний і дуже добрий. Почуттів своїх не любить виявляти й радніше зневажить людину, ніж словами розкриє своє серце. Часом, проте, зовсім не іпохондрик, а просто холодний і нечулий до жорстокості, далебі, наче в ньому два характери по черзі міняються Страшенно іноді неговіркий! Все йому ніколи, все йому заважають, а сам лежить, нічогісінько не робить. Не насмішкуватий, і не тому, що дотепності бракує, а мовби часу в нього на такі  дурниці не вистачає. Не дослухує, що йому кажуть. Ніколи не цікавиться тим, чим усі в цей час цікавляться. Дуже високо себе цінує і, здаєтьсяя.  Не без деякого права на те… » (Разуміхін, ч. друга, р. III)
    Причина друга_____________________________________________________________________
    «Комірчина його містилася під самісіньким дахом високого п’ятиповерхового будинку й скидалася більше на шафу, ніж на житло…» (ч. перша, р. 1)
    «Бідність не порок, це істина. Знаю я , що й пияцтво не доброчесність, і це тим паче. Але убозтво, добродію, убозтво – це порок. У бідності ви ще зберігаєте своє благородство природжених почуттів, а в убозтві – ніколи й ніхто. За убозтво навіть не києм виганяють , а мітлою вимітають з компанії людської, щоб зневажливіше було, і справедливо, бо в убозтві я перший сам ладен зневажати себе. І звідси – шинок!» (Мармеладов, ч. перша, р. 1)
    «…Чем  могла я со своими  ста двадцатью рублями в год пансиона помочь тебе?..» (мати, ч. перша, р 3)
    «…Сонечка, Сонечка Мармеладова! Вечная Сонечка, пока мир стоит! Жертву-то, жертву-то обе вы измерили ли вполне?.. Знаете ли вы, Дунечка, что Сонечкин жребий ничем не скверне жребия с господином Лужиным?» (Раскольников, ч. перша, р. 4) 
    Причина третя____________________________________________________________________
    «… с одной стороны, глупая, бессмысленная, ничтожная, злая, больная старушонка, никому не нужная… С другой стороны, молодые, свежие силы, пропадающие даром без поддержки, и это тисячами, и это всюду! Сто, тисячу добрых дел и начинаний, которые можно устроить и поправить на старухины деньги… Убей ее и возьми ее деньги, с тем чтобы с их помощию посвятить себя на служение всему человечеству и общему делу: как ты думаешь, не загладится ли одно крошечное преступленьице тисячами добрих дел?.. » (студент і офіцер у розпивочній, ч. 1, р. 6)
    «…»незвичайна» людина має право дозволити своєму сумлінню переступити… через деякі перешкоди, і єдино лише в тому разі, коли виконання її наміру (іноді, може, рятівного для всього людства) цього потребуватиме…» (Родіон, ч. ч. 3, р. 5).
    Причина четверта_________________________________________________________________
    «Я… я захотів зважитись і вбив…От і вся причина… Я просто  вбив, для себе вбив, для себе самого… Мені інше треба було знати, інше штовхало мене під руки: мені треба було узнати тоді…, воша я, як усі, чи людина? Зможу я переступити чи не зможу? Тремтяче я створіння, чи право маю… Хіба я ту нікчемну стару вбив? Я себе вбив.»  ( Раскольников, ч. 5, р.4)
     Завдання 2. Опрацьовуємо сцену на мосту (ч. 2, р. 2). Знайдемо ключові слова. Як ви розумієте ці слова? Зверніть увагу на ключовий епітет фрагменту? Яка його роль? Яку роль ця сцена відіграє в загальному контексті твору?
    Епітет____________________________________________________________________________
    ФОРМУЛЮЄМО СУТНІСТЬ СПОРУ РАСКОЛЬНИКОВА
    Ключова фраза
    __________________________________________________________________________________
     РЕМАРКА. Імена та прізвища у романі несуть смислове, символічне навантаження. Знайдіть корінь у  прізвищі головного героя. На що вказує його прізвище? Як це отримує в романі свій розвиток?
    Довідка. Розкольниками у Росії звали прихильників старообрядництва, тобто противників церковної реформи 1650-160-х років, запровадженої патріархом Никоном.
    __________________________________________________________________________________
     Завдання 3. Аналізуємо сутність теорії Родіона Раскольникова. Прокоментуйте його класифікацію людей та аргументацію їх права на…
    Ключові слова
    Завдання 4. Тепер ми розуміємо мотиви вбивства Раскольниковим Олени Іванівни. Чи вправся він з цією ношею? Чи виправдав власну теорію?
    Опрацьовуємо сцени спору Раскольникова з самим собою (розділ 6, ч. 3) та Сонею  (розділ 4, ч 5).
    Ключові слова
    __________________________________________________________________________________
    Підіб’ємо підсумок!
    На думку М. Бахтіна, герої Достоєвського – ідеологи. Яку ідею уособлює Родіон Раскольников?
    Зверніть увагу на те, що сам Раскольников називає свій злочин «пробою». Чи вдалася йому проба? Що стає на заваді?
    ________________________________________________________________________________

    Поліфонізм роману "Злочин і кара"

    Щоб мати уяву про героя, перейдіть за посиланням  https://www.thinglink.com/scene/681421797026955265?fbclid=IwAR2oSYeE9CY-OPSPOgN70A8FDyXRcJF3GtQw3RwkTq992oKqerzIQocE0tc

    Герой
    Мармеладов
    Разуміхін
    Лужин
    Свидригайлов
    Порфирій Петрович
    Життєві ідеали




    Ставлення до людей, життя



    Ставлення до себе



    Ставлення до теорії Раскольнікова





    Пережиті почуття




    Шляхи досягнення мети



    Підсумок



      * Доведіть, що поліфонізм твору сприяє вихованню особистісної позиції читача.

     

     


Завдання для самопідготовки 31.01-09.02. 2018

 

Зарубіжна література                 Російська мова 

 

7 клас                                               7 клас

 

Читати оповідання Е.По "Золотий Жук"

 

9 клас                                               9 клас 

 

!!!  Виконайте завдання 

 

Прочитати п'єсу М. Гоголя "Ревізор"

 

8-А, Б класи               Зарубіжна література

 Виконайте одне із завдань: 

1.Використовуючи матеріали 

 http://www.romeo-juliet-club.ru/verona.html  

 http://www.romeo-juliet-club.ru/house.html  підготуйте заочну екскурсію Вероною.

2.Створіть презентацію про втілення сюжету твору у живопису. Можна скористатися матеріалами  http://www.romeo-juliet-club.ru/art.html    

  3. За підручником с.190 "Творче завдання"

 

!!!   Виконайте тестові завдання  "Ромео і Джульєтта"

 

Русский язык 


Изучите теоретический материал и выполните упражнения



 

 

 

Завдання для самопідготовки 07.02-12.02.2017

Зарубіжна література                         Російська мова

6 клас                                                       6 клас 

                                                                  7 клас

Література: Опрацювати матеріал с. 161 - 168, виконати завдання розділу "Книжка і комп'ютер" с. 163, "Творче завдання" с. 168 №2 (розгорнута відповідь, 7-8 речень). Поезію К.Симонова "Жди меня" вивчити напам'ять.

8 клас      

Знати зміст роману Сервантеса "Дон Кіхот", за підручником с. 199-209, можна переглянути фільм        https://www.youtube.com/watch?v=xvxukgXties

10 клас   Література

Опрацювати матеріал с. 220-231, перегляньте відео  https://www.youtube.com/watch?v=qJnOK9pQvq0.

Виконайте завдання 3, 4, 8, 18 усно, 23 - письмово. Знати зміст поезій "Тройка", "Учора в шостій на Сінну...", "Роздуми біля парадного під'їзду", "На смерть Шевченка". "На смерть Шевченка" вивчити напам'ять. 

 

 

Завдання для самопідготовки 07.12-13.12.2016

Зарубіжна література                         Російська мова


6 клас

7 клас                                                               7 клас

8 клас                                                               8 клас

10 клас                                                            10 клас



Завдання для самопідготовки 14.12-19.12.2016

Зарубіжна література                        Російська мова

6 клас                                                     6 клас

7 клас                                                     7 клас

8 клас                                                     8 клас

10 клас                                                   10 клас

Немає коментарів:

Дописати коментар