Література 11 клас
Літературні премії світу
Епоха Просвітництва (І. Ціко)
Етапи німецького Просвітництва (О. Гвоздикова)
Джерела трагедії (О.Гвоздикова)
Особливості жанру та композиції "Фауста"(І.Ціко)
Опозиція Фауст-Мефістофель (О. Гвоздикова)
Робота з таблицями (О.Гвоздикова)
Михайло Булгаков Майстер і Маргарита"
Ментальна карта (за матеріалами Інтернет)
Хронотоп роману (за матеріалами Інтернет)
Гійом Аполлінер
Королівські зайці Міст Мірабо
"Златоуста Анна"
1. Опрацюйте матеріали підручника с. 89-91, перегляньте подані нижче відео
2.На основі опрацьованого матеріалу дайте відповіді на питання
- Схарактеризуйте звьязки поезії А. Ахматової з традиціями класичної літератури ХІХ та ХХ ст
- Пригадайте, хто з російських поетів найбільше вплинув на творчість поетеси
3. Познайомтеся з особливостями лірики А.Ахматової: Лірика поетеси, опрацюйте матеріал підручника с. 80
4. Прочитайте поезії "Сероглазый король", "Широк и желт вечерний свет...", "Дверь полуоткрыта..."
5. Поміркуйте!
- Що спільного між поетикою молодої Ахматової та естетичною програмою акмеїзму
- Схарактеризуйте ліричну героїню ранньої поезії А. Ахматової
- Яке враження справила на вас поезія ранньої А. Ахматової
ВАЖЛИВО! Відповіді напишіть у зошит, на урок прочитайте поему "Реквієм" та принесіть її текст
Для контрольної роботи!
IY завдання: створіть рекламу, ілюстрацію ( колаж, постер, дудл...) до одного із вивчених творів
Матеріали до уроків
Мультфільм "Скотоферма"
Знайомимось з Б. Брехтом
Генріх Белль - "совість німецької нації"
Джон Майкл Грін
Маркус Зузак "Крадійка книжок"
Даніель Пеннак
Деталі
Немає коментарів:
Дописати коментар